Een historische gebeurtenis

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen: Voor het eerst, staat er een sekswerker op de kieslijst  van een politieke partij, voor de Tweede Kamer verkiezingen!
Toen ik dit te horen kreeg van een collega, mede-lid van desbetreffende politieke partij, heb ik een dansje gemaakt van vreugde.
Want, laten we er niet omheen draaien,
Het is hard nodig dat er iemand in de Tweede Kamer komt, die onze belangen echt behartigd i.p.v. er politiek gewin mee behalen.

Iemand die:

* weet hoe het is om te werken als sekswerker
* weet tegen welke problematiek wij aanlopen
* strijdt tegen het stigma op sekswerk
* bekend is in de sekswerk community
* geen enkele groep sekswerkers vergeet, danwel uitsluit
* luistert naar de sekswerkers zonder te letten op werkvorm, sekse, gender, seksuele voorkeur, nationaliteit, status

Nu wil je natuurlijk weten wie die 'iemand' is...

…....... >>> tromgeroffel <<< ….......



 

 

 

 

Niemand minder dan Yvette Luhrs!
Ze staat op plek 9 van de recent gepresenteerde kieslijst van Bij1.

Bij1 heeft sekswerk in het verkiezings-programma opgenomen, hieronder vind je de punten die daar op staan.
Voor het hele programma ga je hierheen.


















 

 

Zorg er ook voor dat je Yvette volgt op Twitter, daar houd ze je op de hoogte.

Ik hoop op korte termijn een afspraak met haar in te plannen voor een interview. (Yvette, als je dit leest... give me a call)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten