Even wat info vooraf

 Wat ontzettend fijn dat jullie je weg hebben gevonden naar mijn nieuwe blog.
Onder de hashtag #Levenvaneensekswerker, kun je op diverse social media al posts van me terug vinden.

Deze blog is een onderdeel van het media-platform dat ik aan het opzetten ben samen met bevriende collega's.
Een platform om nu eens de echte verhalen uit de sekswerk branche te laten zien.

Dit wil ik gaan doen door middel van persoonlijke verhalen over mijn loopbaan als sekswerker (sinds 2001). Mijn 20-jarig jubileum komt er aan en dat leek me een goed moment om al mijn belevenissen op te gaan schrijven en met jullie te delen.

Maar ook door gesprekken met collega's uit alle branches binnen het sekswerk, exploitanten van privehuizen, sexclubs, raambordelen, massagesalons, sm-studio's. Medewerkers van de diverse sekswerk-, hulp- en gezondheids-organisaties die ons land rijk is
Ook lijkt het me enorm interessant om mensen te spreken die in hun dagelijkse leven bezig zijn met seks in de breedste vorm.

Wat voor mij ook belangrijk is, de huidige politieke koers omtrent sekswerk en onze bondgenoten hierin.

Je begrijpt... Er is een hoop te vertellen en ik hoop dat jullie me met veel plezier blijven volgen!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten